Visita el supercomputador Marenostrum

Josep Espín,

Visita el supercomputador Marenostrum


Dimarts, 10 de març de 2015 a les 17'30 h.  Barcelona Supercomputing Center (Jordi Girona, 31- Jardins del rectorat de la UPC. Barcelona) El Barcelona Supercomputing Center, junt amb la col·laboració de ACCIO, ha organitzat una sèrie de visites a les seves instal·lacions amb la finalitat d'explicar què és la supercomputació. També es parlarà de les moltes aplicacions a la recerca i desenvolupament (R + D) d'empreses enfocades a la industria i als serveis. Les visites estan programades per a professionals del disseny, animació gràfica i 3D, ja que la supercomputació pot agilitzar i millorar la competitivitat empresarial dels professionals d’aquestes vessants. Primerament es visitarà el supercomputador Marenostrum, un dels més potents d'Europa i del món. A posteriori hi haurà un torn de dubtes i preguntes que pot ser de molta utilitat per aprofundir en la temàtica. (Les visites es conformaran per grups de com a mínim de 15 persones, fins a un màxim de 30). INSCRIPCIÓ: Inscripcions gratuïtes omplint aquest formulari.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies